edukacja
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach
tytuł szkolenia | ośrodek / osoba prowadząca | liczba godzin |
---|---|---|
Kurs I stopnia TSR | CTSR | 70 |
Kurs II stopnia TSR | CTSR | 130 |
Zastosowanie TSR i NVC z klientem zgłaszającym objawy depresyjne I i II cz. | IntegriTSR / Agnieszka Turska-Majewska | 22 |
Poznawczo-systemowa terapia skoncentrowana na rozwiązaniach | CTSR / Izabela Warchoł | 10 |
Praca w obszarze zaburzeń odżywiania w ujęciu TSR | UCTK / Joanna Buraczek | 16 |
Techniki terapeutyczne TSR w konstruowaniu wizji preferowanej przyszłości klienta | IntegriTSR / Adrian Kondraciuk | 12 |
TSR w obszarze kryzysów zdrowia psychicznego - strategie pracy w obszarze zjawisk nazywanych OCD | Centrum PSR / Tomasz Świtek | 16 |
TSR w obszarze zjawisk nazywanych śmiercią | Centrum PSR / Tomasz Świtek | 18 |
Terapia następstw traumy
tytuł szkolenia | ośrodek / osoba prowadząca | liczba godzin |
---|---|---|
Studium Integracyjnej Terapii Osób po Traumie | IntegriTSR / Igor Rotberg | 56 |
Wprowadzenie do ACT-owej terapii traumy | Sabina Sadecka | 3 |
Podróż powrotna. O pracy terapeutycznej z osobami z doświadczeniem traumy seksualnej | Sabina Sadecka | 2 |
The Treating Trauma Master Series | NICABM / Bessel van der Kolk, Pat Ogden, Ruth Lanius, Dan Siegel, Stephen Porges | 10 |
Joga świadoma traumy - certyfikowany warsztat wprowadzający | TCTSY / Carolina Const | 4 |
Terapia Akceptacji i Zaangażowania
tytuł szkolenia | ośrodek / osoba prowadząca | liczba godzin |
---|---|---|
Wstęp do terapii ACT | IntegriTSR / Karolina Piasecka-Gut | 12 |
Zaburzenia, schematy, czy typy osobowości? Terapia ACT, CFT i Schematów w praktyce terapeutycznej | IntegriTSR / Hubert Czupała | 10 |
Niezbędnik terapeuty ACT - konceptualizacja przypadku w terapii ACT, planowanie interwencji, przebieg terapii | Sabina Sadecka | 3 |
Seksualność człowieka. O co w tym wszystkim chodzi? Wykład o rozumieniu seksualności przez pryzmat funkcjonalnego kontekstualizmu i terapii akceptacji i zaangażowania | Sabina Sadecka | 3 |
Terapia akceptacji i zaangażowania w zaburzeniach osobowości | Sabina Sadecka | 4 |
Jak psychoterapia może pomóc, gdy niedomaga ciało. Terapia ACT w somatycznych chorobach przewlekłych i chronicznym bólu | Sabina Sadecka | 3 |
Terapia bezsenności w ujęciu terapii akceptacji i zaangażowania | Sabina Sadecka | 3 |
Zastosowanie terapii akceptacji i zaangażowania w coachingu | Sabina Sadecka | 4 |
Inne modalności i zagadnienia pracy terapeutycznej
tytuł szkolenia | ośrodek / osoba prowadząca | liczba godzin |
---|---|---|
Studium Interwencji Kryzysowej | Grupa ARCAN | 120 |
Porozumienie bez przemocy (NVC) - poziom zaawansowany | CTSR / Agnieszka Turska-Majewska | 20 |
Odcienie osobowości - kierunki pracy z klientem z tzw. osobowością borderline, narcystyczną, zależną oraz unikającą - poziom podstawowy | IntegriTSR / Igor Rotberg | 20 |
O niepowodzeniach terapeuty z przyczyn własnych | PsychoMedic / prof. Bogdan de Barbaro | 2,5 |
A Matter of Death and Life |
Irvin Yalom |
1,5 |
Jak pracować z dorosłymi pacjentami w spektrum autyzmu? | Kamil Dante Lucci | 4 |
Czego warto nauczyć się od terapeutów psychodynamicznych o budowaniu relacji z pacjentami? | Szkoła Psychoterapii Dialog / Agnieszka Chrzczonowicz-Stępień | 4 |
Jak być dobrym terapeutą? 5 wskazówek od prof. Bogdana de Barbaro | Szkoła Psychoterapii Dialog / prof. Bogdan de Barbaro | 4 |
Co każdy terapeuta powinien wiedzieć o genogramie? | Szkoła Psychoterapii Dialog / Michał Melonowski | 4 |
Wzbogać swój warsztat o Mindfulness | Szkoła Psychoterapii Dialog / dr hab. Paweł Holas | 4 |
Pacjent z poczuciem beznadziei - jak pracować w gabinecie psychoterapeuty? | Szkoła Psychoterapii Dialog / dr Mariusz Wirga | 4 |
Jak pracować z pacjentem z narcystycznym zaburzeniem osobowości? | Szkoła Psychoterapii Dialog / Katarzyna Czajkowska-Łukasiewicz | 4 |
Wypalenie zawodowe, zmęczenie współczuciem i stres - jak terapeuta powinien zadbać o siebie? | Szkoła Psychoterapii Dialog / Wanda Szaszkiewicz | 4 |
Czego warto nauczyć się od terapeutów schematu? | Szkoła Psychoterapii Dialog / Aleksandra Defranc | 4 |
Co każdy terapeuta powinien wiedzieć o pacjentach z myślami suicydalnymi? | Szkoła Psychoterapii Dialog / dr Halszka Witkowska | 4 |
Jak być skutecznym terapeutą dla pacjenta uzależnionego? | Szkoła Psychoterapii Dialog / dr Ewa Woydyłło-Osiatyńska | 4 |
Jak pracować z dorosłymi pacjentami z ADHD? | Szkoła Psychoterapii Dialog / Kamil Dante Lucci | 4 |